Nelly.com

Nelly.com – Nordens desistert største nettbutikk for klær og mote!

Siden starten i juli 2003 har Nelly klær som sitt hovedområde. Målet til Nelly.com er Nordens største sortiment av klær, undertøy og badetøy på internett for jenter og kvinner mellom 15 og 30 år. Nelly.com har nådd sitt mål, og fører i tillegg et stort utvalg av sko, vesker, smykker, klokker og skjønnhetsprodukter som make up, hud og hårpleie.

Utvalget av klær hos Nelly.com kan ikke annet enn å kalles fantastisk. I denne nettbutikken finner de over 200 ulike merker av moteklær! Nesten alle det store og kjente merkene er regpresentert hos Nelly.com, vi nevner noen få her: Adidas, Björn Borg, Calvin Klein, Dolce Gabbana, Ed Hardy, Roxy, Replay, Paul Frank, Rock & Republic, 10 Feet, Roberto Cavalli og Armani.

Ikke bare satser Nelly på klær. Når det gjelder make up og skønnhet, så tilbyr Nelly.com neglelakk, hudpleieprodukter, solprodukter, hårpleie, stylingsprodukter og parfyme fra blant andre Lily Lolo, Pierre René, Wet n’ Wild, Too Faced, Max Factor, Kylie Minogue, Agent Provocatour og Ole Henriksen.

Nelly.com er en av nettbutikkene under paraplyen til mediekonsernet MTG. Andre nettbutikker under MTG’s vinger er for eksempel Cdon.com, Linuslotta.com og Gymgrossisten.com.

Besøk nettbutikken nelly.com

Se klær på nett for å se produktvideoer fra Nelly.com. Du kan også se en video om Nelly.com hos Nettbutikknytt.

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 Responses to Nelly.com

  1. Skuffet kunde 18/02/2010 at 15:08 #

    Kjøpte en kåpe på Nelly.com i desember. Denne var litt for stor, derfor ønsket jeg å bytte den i en mindre størrelse. Reurnerte kåpen og VENTER FORTSATT PÅ NY KÅPE: VI ER SNART I MARS!!!!!!!
    Etterlyste den på posten, og fikk vite at det står en kontainer i Oslo som ikke blir sendt til Sverige før den er full av returpakker.
    TENK PÅ DETTE FØR DERE BESTILLER.
    Får vel ikke brukt kåpen før det blir for varmt, hvis jeg i det hele tatt får den.

  2. Anne 27/02/2010 at 16:12 #

    Samme problemet som jeg har hatt med Nelly!! Det tar jo en evighet før varene en returnerer kommer frem til de! Utrolig rart at vi har pakkene deres på under én uke da, når det tar så lang tid før de mottar våre.. Men dette sier jo sitt da! For en sluuu business!!! ARG

  3. Anonym 09/03/2011 at 16:20 #

    Jeg og har dårlig erfaring med nelly.com! Har bestilt vare som ble kansellert. har betalt for varen og pengene de skylder meg er enda ikke kommet på konto. har gått 3 uker! Har sendt mail til den elendige kundeservicen deres uten hell! Styr unna. Slu bedrift.

  4. Ina 22/03/2011 at 23:29 #

    Har drevet på å bestille i nærmere en uke nå.. Først kom jeg meg ikke til kassa, deretter fikk jeg ikke til å bli medlem, så ville ikke bankid fungere, så kom bankid men ingen godkjenning/feilmelding, kundeservice var mindre behjelpelig, etter å ha prøvd ut flere kort gikk til slutt betalingen gjennom, som første og siste bestilling fra min side. Kundeservicen (eller «servicen»…) ene og alene er en faktor som gjør at jeg ikke er interessert i å ha mer kontakt med de, i tillegg til problemene med nettsiden.

  5. Mona L Karlson 16/02/2012 at 22:25 #

    Jeg har veldig dårlig erfaring med Nelly, Har bestilt derifra 3 ganger og alle 3 gangene har det hvert noe tull med. Første gang bestilte jeg en kjole som jeg returnerte og bestilte en ny kjole altså expressbytte og som da skal være fri porto ved retur. De klarte å sende meg faktura på porto som jeg ikke skulle betale pluss at de purret på fakturaen med purregebyr. Andre gang bestilte jeg også en kjole som kom i feil størrelse. Tok kontakt med de og fortale situasjonen og spurte om de kunne vær så snill å sende riktig størrelse, men det kunne de ikke for jeg måtte først sende kjolen i retur og det er jo riktig, men det kunne ta opptil 3 uker før de mottok den. For det kunde jo hende en kunde skulle ha den kjolen jeg hadde..herregud jeg burde vel vært først prioritert da det er opplagt at det er dem som hadde gjort feil !Og sendte jo selvfølgelig kjolen tilbake med en gang, og den har jeg fortsatt ikke fått noe beskjed på at den er kommet i retur til dem, som er en god stund siden! Bestilte igjen en ny kjole derifra og på deres betingelser så står det levering fra 2 til 6 dager…, men jeg får en mail om at varen er sendt, men varen har ikke dukket opp i min postkasse.., Jeg kommer ALDRI til å bestille noe som helst derifra mer. De som sitter på kundesenter virker som noen anaalfabeter og skjønner ikke sine egne levering og bestillings betingelser. Jeg har også brukt masse tid på snakk og mailer med dem. Hvis jeg får noe som helst noen faktura purringer fra dem, så kommer jeg til å fakture DEM!!

  6. Cathrine 30/08/2012 at 10:40 #

    Ikke shop på Nelly. Jeg får ikke returnert et par sko. De svarer ikke, og systemet deres for retur er helt håpløst. Makan til uprofft selskap.
    Jeg har erfaring fra flere nettsteder og dette er lavmål.

  7. Camilla 15/10/2012 at 18:38 #

    Jeg kjøpte og betalte en genser,men fikk senere beskjed om at varen var utsolgt på lager.Sendt mange mail til de ang pengene mine,men ett halvt år etter så har jeg fortsatt ikke fått de tilbake!Handler ikke der igjen for å si det sånn!

  8. lulu 02/07/2013 at 17:01 #

    NELLY.COM , ER NOEN SVINDLER!!

  9. Karianne T 16/08/2014 at 3:42 #

    Jeg ordret og bestilte varer, gjennomførte betaling og nettsiden for kvittering ble selvfølgelig tidsavbrutt. Noterte ikke ned ordrenummer underveis for regnet med at siden ville lastes opp ganske kvikt. Kontoutskrift viser riktig at pengene er blitt trukket. Er dette gått gjennom, og får jeg varene tro?! (Wow, ikke med disse kritikkene). Håper på svar nå. Med oppgitt surt tryne, Karianne.

Legg igjen en kommentar