Laredoute.no

Laredeoute.no

Laredeoute.no

Laredoute.no er en internasjonal nettbutikk som fokuserer på klær – Både dameklær, herreklær og barneklær.

Laredoute.no er ikke en hvilken som helst nettbutikk for klær, de har faktisk over 150 forskjellige designere for å holde tritt med trendene, i tillegg til at de hver sesong har en kjent gjestedesigner, ikke helt ulikt det vi kjenner fra HM.com.

Hos Laredoute.no finner du også mange kjente merkeklær som Adidas, American Vintage, Converse, Kaporal og Kookai, i tillegg til deres egenproduserte klær og merker.

Klesutvalget spenner fra kjoler, sko, sexy undertøy, badetøy, sprotsklær og faktisk så finner du også produkter hos Laredoute.no til soverom, stue, baderom og kjøkken også.

Da vi var innom Laredoute.no fant vi mye spennende i salgskategorien! Se ellers Nettbutikknytts videoomtale av nettbutikken Laredoute.no.

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 Responses to Laredoute.no

  1. Ellinor Sørensen 20/03/2010 at 17:17 #

    Hei
    Har prøvd flere ganger å logge meg inn på «Min side», vet at jeg har riktig adr og kode, men det er helt umulig å bli logget på. Hvorfor skal det være så vanskelig?

  2. La Redoute 17/06/2010 at 13:49 #

    Hei Ellinor, hvis det er La Redoute siden du tenker på og du fortsatt har problemer kan du bare sende oss en e-post på facebook at laredoute dot no så ser vi på saken med en gang.

    Vennlig hilsen
    La Redoute

  3. Tone 30/10/2010 at 14:29 #

    Har hatt masse problemer med La Redoute. Tror ikke kunde»service» der kan lese i det hele tatt.

    Det begynte med at jeg bestilte en kjole og en strikkejakke, fikk en mail etter en liten stund om at ordren var mottatt. Etter noen dager logget jeg meg på for å se hvor i verden varene var. Da fant jeg ikke bestillingen min i det hele tatt! Tok kontakt med kundeservice for å sjekke hvorfor jeg ikke fant bestillingen under «mine bestillinger». Fikk da et nebbete svar om at jeg ikke hadde noen bestillinger inne. (Da hadde jeg lagt ved ordrebekreftelsen i mailen til kundeservice).
    Nå har jeg skrevet sikkert 8 mailer til kundeservice om denne bestillingen, OG har bestilt på nytt for å få det jeg ville handle. Har forsøkt å forsikre meg om at varene nå kommer dobbelt, men igjen feiler kundeservice stygt; klarer ikke få noe skikkelig svar. Siden de har rotet bort min første bestilling, og siden de senere ikke kan svare på noe som helst, ba jeg om at den nye bestillingen blir sendt ekspress (de har tross alt forsinket min bestilling med over en uke allerede), hvorpå jeg får beskjed om at DET tilbyr ikke La Redoute, og at alle pakker blir sendt med b-post, og at det tar 12-15 dager.
    Men på La Redoutes EGNE sider kan man lese dette:

    VÅRE AVGIFTER PR D.D.
    Ekspedisjonsavgift 49,90
    Oppkrav 44,90
    Faktureringsavgift 19,00
    Returfrakt 45,00
    Webretur frakt 35,00
    Ekspress, hjemlevering 95,00
    Uutløst pakke 149,00
    Pakke til Svalbard 185,00

    Det står da vitterligen «ekspress, hjemlevering»!

    (hentet fra http://www.laredoute.no/CustomerSupport/Faq.aspx?CategoryId=42716)

    Så kundesevice er enten svært kunnskapsløse eller så lyver de meg rett opp i ansiktet!

    Jeg har bedt om å få snakke med en supervisor, men det svarer kundebehandler ikke på engang!

    Har handlet på nett i over 10 år nå, fra mange forskjellige land og firmaer, men jeg har ALDRI opplevd en så dritdårlig kundeservice som hos La Redoute. Jeg kommer til å avslutte kontoen min der, og aldri mer handle der. Anbefaler alle som leser dette til å boikotte hele sjappa!

    mvh en misfornøyd eks-kunde hos La Redoute.

  4. Tone 18/11/2010 at 17:31 #

    Fortsettelse på min misære med La Redoute og deres såkalte kundeservice….
    Fikk beskjed om å sende en mail til deres facebookmailadresse. Fikk så et svada svar om at dette skulle tas opp. Og at jeg skulle få svar pr mail. Dette er et par dager siden (fryktlig så vanskelig det skulle være å ordne opp i rotet deres!). I ettermiddag ringte deres «markedsjef» meg. Dama var skikkelig på offensiven, og påsto at det var sendt sms som jeg antageligvis hadde slettet (!!!) på levering på en av pakkene mine. Jeg VET jeg ikke har fått noen sms fra dem, men hun fortsatte å bable om at jeg hadde slettet den. (Kunden har aldri rett, det må være deres motto….). Dama ville kompensere mine problemer med 250 kr, men jeg er ikke interessert i å være kunde hos La Redoute lengere (jeg bryr meg nøkken om pengene, de burde heller bruke penger på lese- og skrivekurs for deres ansatte på kunde»service», samt et lite kundebehandlingskurs), og da fortsatte dama med å si at «jeg gidder ikke snakke med deg om du skal være sånn». Utrolig! Man vil altså ikke ta imot pengene deres, men heller avslutte hele kundeforholdet, og da ble altså «markedssjefen» fornærmet og nebbete. Dette er ikke et professjonelt firma. Hadde jeg oppført meg tilsvarende i min jobb, hadde jeg fått sparken fortere enn jeg kunne si kundeservice!
    La Redoute hadde hatt godt av en skikkelig omorganisering; inn med folk som vet hvordan kundebehandling skal være, og om de i tillegg kan lese, er det en kjempefordel!

    Så good riddance – håper flere får opp øynene for dette uproffe og heller useriøse firmaet.

    Mvh hilsen en eks-kunde som er veldig fornøyd over å være ferdig med La Redoute.

  5. Camilla 13/06/2011 at 1:15 #

    opplevd akkurat det samme nå,bestillingen min er forsvunnet og jeg så idag at det stod «pakket på sentrallager» men nå senere er det borte! og da sitter jeg her igjen og har ventet allerede 8 dager etter at jeg bestillte den 5 juni og vi er nå til 13…10 – 15 dager skulle varene ta,men det er faktisk slik at de skal være på vei GANSKE snart…Idiotfolk! Hvis de ikke ordner opp ganske smidig her nå så skal jeg fortelle alle jeg kjenner om dem og hvordan de er.

  6. Lel 04/06/2012 at 0:18 #

    Har samme dårlige erfaring som Tone over. Pakke forsvant, fikk tilbud om ny pakke, ventet i flere mnd. pga. rot med frakt og feillevering. Da jeg endelig mottok pakken etter mange måneders venting var flere av varene utsolgt, så jeg returnerte de resterende varene. Da får jeg plutselig beskjed om at jeg skylder dem det opprinnelige beløpet, inkl. utsolgte varer og returnerte varer! WTF? Gud bedre, for noen useriøse og uprofesjonelle mennesker hos La Redoute/Redcats. Aldri mer!

  7. Carina 03/04/2014 at 13:09 #

    Jeg bestilte klær fra dem for første gang nå i mars. Hadde jeg visst at det ville blitt så mye knot og tull, ville jeg absolutt bestilt fra en annen butikk! Jeg bestilte varer fra dem til 1435-, og noen dager etterpå trakk de meg 1236-,. Jeg sendte mail og lurte på hvorfor ikke de hadde trekt de siste resterende 200, da fikk jeg svar tilbake at de verken kunne ha trekt meg, de kunne ikke trekke de siste 200, men hvis jeg ikke betalte det resterende beløpet ville jeg få en faktura. Jeg sendte svar tilbake med bilde av at de hadde trekt meg og at det fortsatt var 200 kroner igjen, noen dager etterpå hadde de 1236 kronene kommet inn på kontoen min igjen! Jeg tenkte egentlig bare shit au, deres tap. Jeg gikk i en uke og sparte på de pengene fordi jeg ikke visste når de ville trekkes (igjen), når jeg da logger på ser jeg at de har delt opp bestillingen min i 2 pakker. Det var greit, visste at den ene shortsen jeg skulle ha ikke kom før 25 april, og at resten skulle komme med pakke 1. Jeg sjekker at det stemmer, men plutselig har de flytta over noen av de andre plaggene fordi minstekravet for å få en bestilling er 249-,. Så nå får jeg bare halve bestillingen min om gangen, selvom varene er på laget. De trekker ikke pengene og krever at jeg skal betale via faktura for å tjene 20-, ekstra og jeg har ventet på pakke 1 i litt over to uker. ALDRI MER SKAL JEG BESTILLE FRA DENNE BUTIKKEN IGJEN.

Legg igjen en kommentar