Brandos.no

Nettbutikken Brandos.no er nettsiden for alle som trenger nye sko, sandaler, boots, støvler, vinterstøvler, sneakers og pumps. Når beskrivelsen til nettbutikken er Norges største skobutikk på nettet, er det klart at de også har et enormt utvalg av sko for hele familien.

Alle som ser etter merkesko vil finne det de ser etter hos Brandos, for det er uten tvil merkesko for damer og herrer de satser mest på. Her vil man finne for eksempel de nyeste skoene fra Adidas, Timberland, Columbia, Nike, Reebok, Björn Borg, Ecko, Lacoste, Crocs, Scholl og mange fler. Likevel har de også billigere sko som passer til hverdagsbruk for de som ønsker seg noen rimeligere alternativ.

Brandos.no uttrykker at de setter stort fokus på kundeservice, og tilbyr blant annet gratis frakt og returer. I tillegg til at de har en fornøydhetsgaranti, der man kan sende tilbake skoene helt uten ekstra kostnader!

Besøk nettbutikken www.brandos.no

Kontaktopplysninger for Brandos.no:
Postadresse: Box 24089, 104 50 Stockholm
Besøksadresse: Karlavägen 100, Stockholm
E-post: kundeservice@brandos.no
Telefon: +46-(0)8-55112750

Bedriftsopplysninger for Brandos.no:
Bedriftsnavn: Brandos.no / Karl-Johan Verner Pantzar
Organisasjonsnummer: 993 008 575
Stiftet: 27.06.2008
Pure help: Detaljert informasjon om Brandos.no
Norid: Informasjon om domenet Brandos.no

, , , , , ,

6 Responses to Brandos.no

  1. robert 20/06/2009 at 19:48 #

    De virker bra helt til man returnerer varene. Fikk ikkr igjrn penger for varene som ble returnert og de sluttet plutselig å svare på mail.

  2. Tobben 10/11/2010 at 10:35 #

    Veldig raske med å levere. Jeg måtte dog returnere skoene fordi de ikke passet.
    Nå har det gått en måned og jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. Det er snakk om 2500,- Skikkelig amatørmessig hele greiene. Nå har de sluttet å svare på mail og telefon. Kommet til å forfølge saken helt til jeg har pengene mine.

  3. Geir 12/12/2010 at 2:07 #

    De skriver jo på sidene at det kan ta opp til 1 måned før man får igjen pengene. Kanskje du bør lese litt før du klager…?

  4. Geir 12/12/2010 at 2:07 #

    btw kjempefornøyd :)

  5. Anita 28/05/2011 at 1:41 #

    Støvlene ble levert innen 1 uke men passet dessverre ikke så jeg måtte returnere dem. Det er nå gått en og en halv måned og jeg har enda ikke fått pengene tilbake. Ikke svarer de på mail heller. Dette kaller jeg elendig service og jeg kommer aldri til og handle noe mer på Brandos. Det finnes heldigvis masse andre nettbutikker som selger enda kulere sko og hvor servicen er på topp!

  6. marianne 26/06/2014 at 11:34 #

    Vil sterkt fraråde alle å handle på Brandos.no. Har bestilt der 3 ganger.
    1.bestiling gikk forsåvdt greit, men tok over 2 uker før jeg fikk varen. Dette var våren 2011
    2.bestilling tok også litt tid å motta. Men problemene startet da jeg skulle returnere skoene. 5 uker etter de var sendt i retur, kontaktet jeg brandos for å høre om de hadde mottatt skoene i retur.Var redd de hadde forsvunnet i posten.Det tok bortimot 3 dager før jeg fikk svar fra Brandos,de hadde da fortsatt ikke lokalisert skoene. Måtte sende mail på mail, tilslutt så fant de ut at de var ankommet lageret, men at returen ikke var behandlet pga.forsinkelser på lageret. Det tok forstatt 3 uker med mail og mas før jeg fikk refundert pengene mine. dette var i mars 2013
    3.bestilling: tenkte jeg skulle la tvilen komme de til gode,og bestilte 19juni2014 ett par sko. beløpet ble trekt, og jeg fikk ordre kvittering fra de. Mandag 23juni hadde jeg ikke fått noen sendingsbekreftelse så jeg logget meg inn på min profil, og der ser jeg at ordren er kansellert. Uten at det står noen grunn,eller at jeg har fått mail om det. Prøver igjen, legge inn ny bestilling den 23juni`14 på kvelden. Pengene blir trekt, og jeg får en ordre bekreftelse. 24 juni prøver jeg å logge inn på min konto, men det går ikke. Prøver å få tilsendt nytt passord flere ganger, men ingenting skjer. Kontakter kundeservice 24juni på ettermiddagen, og får så svar utpå dagen den 25juni.
    Kundeservice sier de har byttet plattform den natten, og derfor vil gamle profiler ikke kunne brukes. Men det er ikke sendt ut mail om dette ,eller lagt ut en beskjed på nettsiden og informert kundene om at de må opprette seg nye profiler. Skoene er tydeligvis utsolgt, og det er nok derfor ordren er kansellert, selv om de skylder på plattform bytte. Men i og med at jeg hadde lagt inn en bestilling den 19 juni også, og ikke fått mail om kanselleringen, så stiller jeg meg skeptisk til dette.Beløpet er trekt, så skal bli spennende å se når jeg evt. får igjen pengene mine.
    Så min konklusjon er, spar deg ork og mas.. Bestill skoene en annen plass.
    Brandos har slått seg sammen med Footway, og jeg håper inderlig de skjerper seg, for footway har en utrolig god service, er raske med returer og har en 180 dagers returfrist-

Legg igjen en kommentar